Teder

Onze Pluk is een teder meisje.

Ze noemt de Technicus mijn lieve papa.
Ze kruipt ’s ochtends bij mij onder de deken en streelt me over m’n arm.
Ze zegt heel vaak: Ik wil jou nuffelen. Als ze ergens verdrietig over is, of ze is boos geweest, dan komt ze even op schoot knuffelen, waarna ze weer verder kan.
Ik hoor haar regelmatig zeggen: ik vind jou zo lief.
Ze groet iedereen in het gezin een paar keer per dag: Hej Jip! En kijkt hem met haar liefste glimlach aan.

Pluk laat ons op een mooie manier genieten van de kleine dingen.

2 thoughts on “Teder

Geef een reactie

