Werkende moeder

Ik ben een werkende moeder. Met een thuisblijfman. Dat gelukkig wel. En hoewel ik geen vreselijk lange dagen maak, ben ik toch veel weg. Ik mis de kinderen en de kinderen missen mij. In het weekend breng ik zoveel mogelijk tijd met ze door. Jip zegt dan vaak automatisch papa tegen mij. Pluk zegt ook geen mama meer, maar noemt me bij m’n voornaam. Alsof ik een kennis ben. Tsss.

Op werkdagen skypen we meestal wel één keer per dag. Dan krijg ik standaard de vraag van Pluk: Kom je al thuis? Dan ga ik jou nuffelen! Jip heeft een andere oplossing bedacht: een afstandsbediening voor mijn fiets. En als ik dan op het knopje druk, dan kom jij meteen naar huis racen!

Tijd voor vakantie!

One thought on “Werkende moeder

Geef een reactie

