Ik word blij van…

… ’s Ochtends wakker worden met z’n vieren tegen elkaar aan gekropen.
… Een zingende Jip op de wc.
… De lieve kusjes die ik van de kinderen krijg als ik de deur uit ga.
… De hermelijn die vlak voor me over het fietspad schiet en in de besneeuwde velden verdwijnt.
… De gesublimeerde boomtakken; prachtig.
… Lekker door kunnen fietsen, zonder buik- of gewrichtsklachten.
… Een collega die vraagt of ik mee uit lunchen ga, omdat het haar laatste dag op het werk is en ze het liefst met mij luncht.
… Iemand tot tranen toe ontroeren.
… Jip die apetrots zijn eerste liedje op de piano laat horen.
… Pluk die vol enthousiast op haar loopfiets door de kamer racet.
… De kinderen voorlezen en in bed stoppen.
… En tot slot bij de Technicus op de bank kruipen.

Ik ben rijk.

5 thoughts on “Ik word blij van…

    • Een dag waarop ik besloot eens stil te staan bij alle mooie en fijne dingen. Het werd een superdag! Een superweek, moet ik eigenlijk zeggen, want ik ben nog steeds blij. :-)

Geef een reactie

