Jip zei…

… weer een heleboel deze week. De mooiste vragen en opmerkingen hebben we opgeschreven:

Er komt een harmonicabus voorbij rijden.
Jip: Kan die met dat grijze scherpe bochten maken?

Tijdens het ontbijt: Mama, kunnen we ook een nacht terug slapen?

Het regent en we zitten in de bus. Jip wijst naar de voorruit en zegt: Die schoonmaakdingen zitten helemaal aan de buitenkant.
Ik: Ja, dat zijn de ruitenwissers.
Jip: Nee, dat zijn ramenwassers!

Jip heeft een nachtmerrie gehad. De volgende ochtend praten we er nog even over. De Technicus merkt op dat dromen ook fijn kunnen zijn. Jip denkt daar even over na en zegt: Voor mij is dat niet fijn. Voor andere kinderen misschien wel.

Tijdens de lunch, toen er een hoop gepraat werd door iedereen: Papa, in mijn oor kan ik allemaal gepraat opruimen en dan kan ik daar later over nadenken.

One thought on “Jip zei…

Geef een reactie

