Vier dagen Helsinki

Net terug uit Helsinki. Niet voor een vakantie, maar voor een congres. Zonder kinderen – dat voelde toch een beetje als vakantie – en blij dat ik weer thuis was, want wat heb ik ze gemist! Een korte impressie:

  • Een gevangenis als hotel. Drie cellen bij elkaar vormden de kamer van mijn collega en mij. Ze hadden de oude gevangenis op een leuke manier chique gemaakt.
  • Reizen en de eerste avond uit eten met een collega en onze professor. Gezellig!
  • 25 presentaties over RNA. Hoe vaak ik dat woord gehoord heb…
  • De eerste keer zelf een presentatie geven op een congres. Ik vond het zelfs leuk om m’n werk te presenteren en er vragen over te krijgen van andere nerds. ;-)
  • De laatste avond eten in een restaurant met uitzicht over de Baltische Zee. Zo’n chique diner heb ik zelden gehad: 4 gangen met bij elke gang een bijpassende wijn.
  • En het grootste compliment dat ik kreeg: You are the queen of comfortable clothes. Ik voelde me niet eens underdressed. :-D
4 thoughts on “Vier dagen Helsinki

Geef een reactie

