Uitgeslapen

Pluk slaapt door! Ik bedoel: ze wordt, sinds afgelopen maandag, meestal nog maar één keer per nacht wakker, en dat dan meestal aan het begin of eind van de nacht, waardoor ik bijna altijd een uur of 6 achter elkaar kan slapen. Halleluja! Wat heerlijk! De hele wereld ziet er opeens weer gekleurder uit! Nu ik me uitgeslapen voel, ben ik eigenlijk best een lief en leuk en gezellig mens. Vinden mijn huisgenoten. :-)

Ik begin me spontaan af te vragen of er een derde baby mag komen. Alsof ik alle slaapgebrek in één klap ben vergeten. Ik lijk niet goed bij m’n hoofd.

5 thoughts on “Uitgeslapen

Geef een reactie

