Lucia en Janneke

Niet alleen Lucia is vandaag gekomen, ook Janneke heeft ons met een bezoekje vereerd!

Janneke en de Technicus kennen elkaar al ruim 10 jaar. Ze woonden toen beiden in Nederland. Ik heb Janneke vijf jaar geleden voor het eerst ontmoet. De Technicus en ik woonden toen net in Zweden. Janneke en Leo kwamen onverwachts langs en vertelden dat Leo waarschijnlijk een baan zou krijgen in Linköping. Dat is vlakbij, dachten we in eerste instantie. Het bleek toch nog ruim 300 kilometer van Uppsala naar Linköping. Maar dat is niks op de schaal van Zweden. :-)

Wij hebben drie keer bij Janneke en Leo gelogeerd. De eerste keer gingen we met de trein, de tweede keer op de fiets, en de derde keer met een auto. Janneke is al meerdere keren bij ons geweest. Ze is drie jaar geleden zelfs getuige geweest bij onze bruiloft in het bos.

Het was erg fijn om elkaar weer in het echt te zien en bij te kletsen! Dank je wel, Janneke, tot de volgende keer!

4 thoughts on “Lucia en Janneke

  1. Via Janneke heb ik jouw blog ontdekt Jasmijn en Janneke’s blog (aardappels in kist) ontdekte ik via de blog Eenvoudig leven van Teunie en daar kwam ik ene keer op omdat ik iets zocht om te maken. Janneke’s blog kwam ik ook tegen bij Repel een hardloopster. Als je zo meeleest in de levens van je medeblogsters dan vind ik het geweldig dat we via onze blogs en het www virtuele vrienden worden. Niet als vervanging onze andere vrienden maar als verrijking.

    Groetjes,

    Dorothé

    • Wat leuk om te horen hoe je m’n blog bent tegengekomen! Wat ik veel ervaar nu ik in Zweden woon, is: “beter een goede buur dan een verre vriend”. Het is niet helemaal waar, want sommige mensen zijn juist dichterbij komen te staan, maar er zit meer waarheid in dan ik ooit gedacht had. Ik zie het bloggen inderdaad als een verrijking. Via internet kan iedereen je buur worden! :-)

Geef een reactie

