Ik lette even niet op

Ik lette even niet op – druk met lesgeven en studenten die m’n aandacht opeisen – en toen kon m’n kleine meisje opeens aan één hand lopen. Ik lette even niet op, en opeens klom Pluk zelf op het trappetje van de glijbaan. Ik keek even de andere kant op, en ze gleed er ook nog zelfstandig vanaf. Ik lette even niet op, en toen begroette Pluk me doodleuk met hallo toen ik thuiskwam.

Het is echt waar: een tweede kind wordt nóg sneller groot dan een eerste.

En nu ga ik snel nog even naar haar kijken terwijl ze slaapt. Voordat ze volgende week op kamers gaat.

3 thoughts on “Ik lette even niet op

  1. Als ze eenmaal lopen worden ontdekken ze nog veel meer en dan gaat de ontwikkeling in kwadraat.Gelukkig vergeet jij niet ervan te genieten. Leuk dat je het deelt.

    Groetjes,

    Dorothé

Geef een reactie

