Pluk voert mama

We zitten aan tafel. Pluk eet zoals gewoonlijk het meeste zelf: gebakken aardappel, reepje paprika, reepje komkommer. Opeens trekt ze me aan m’n mouw naar zich toe. Geconcentreerd stopt ze het reepje paprika in mijn mond. Ik bijt erop en laat merken dat ik het lekker vind. Dan stopt ze de paprika in haar eigen mond, terwijl ze mij nauwkeurig in de gaten blijft houden. Haar oogjes glunderen. De paprika gaat mijn mond weer in. Mmmm zeg ik. Pluk lacht hardop. De paprika gaat weer naar Pluk, waarna het nog een derde keer bij mij terecht komt.

Wauw, wat is ze toch heerlijk expressief!

2 thoughts on “Pluk voert mama

Geef een reactie

