3 maanden + foto

Pluk is vandaag drie maanden oud. Ze groeit als kool en is nu zo’n 7 kilo en 63 cm lang. Tot nu toe heeft ze de grootste delen van haar dagen doorgebracht in de draagdoek, maar ze komt er steeds vaker uit om te spelen. Ze is dol op contact en gaat hele verhalen vertellen als je tegen haar praat of voor haar zingt. Ze volgt aandachtig elke beweging van haar grote broer. Ze slaapt ook ’s nachts het liefst dicht tegen mij aan. In het begin op mijn buik, nu naast me. Als ik iets opschuif, dan begint ze in haar slaap te wurmen tot ze weer tegen me aan ligt. Haar buikpijn is zo goed als over, en nu geniet ze volop van het leven.

Lieve schat, wat ben ik blij dat jij er bent!

Pluk 3 maanden 01

Pluk 3 maanden 02

5 thoughts on “3 maanden + foto

    • Ja, het gaat heel hard. Cliché inderdaad, maar ik hoor het mezelf ook vaak zeggen. Ik ben zo blij met alle tijd die ik met de kinderen door kan brengen, dat ik alle ontwikkeling mee kan maken! :-)

  1. Even een oprecht nieuwsgierige vraag ( van een stille meelezer) over samenslapen. Wij deden dat ook veel, maar vooral toen ze wat groter waren (negen maanden ongeveer). Ik vond het namelijk zo eng toen ze klein waren ( terwijl ze er toen juist ook behoefte aan hadden). De vraag is dus hoe doe jij dat? Slaap je er zelf goed bij ( ik wel toen ze eenmaal wat ouder waren, maar absoluut niet toen ze klein waren vanwege mijn angst)? Misschien vind je me veel te nieuwsgierig, dan negeer je gewoon mijn vraag ok ; ).

    • Ik vind je helemaal niet te nieuwsgierig! Leuk juist, zulke vragen! Ik vond het zelf ook eng in het begin, maar ben er nu helemaal comfortabel mee. Ik begon net een uitgebreid antwoord te geven, maar merkte dat het wel heel lang werd. Hierover komt daarom binnenkort een apart logje.

Geef een reactie

