Ze mag komen!

De Technicus is weer hersteld en redelijk uitgerust. Jip en ik zijn niet ziek geworden.

Vorige week was ik bij de verloskundige. M’n buik was kleiner geworden omdat Pluk was ingedaald. Daarom kon ze niet goed inschatten of alles nog goed ging en werd ik doorverwezen voor een echo. Alles was goed, gelukkig. Na lang nadenken toch besloten om dan ook het geslacht te vragen. Een meisje! Ik had niet verwacht dat het extra bijzonder voelde om straks ‘beide soorten’ te krijgen.

Roze romper

Thuis ben ik meteen nog een rompertje gaan maken. Toch leuk om iets van roze (geen babyroze!) te hebben.

 

En gisteren heeft ze eindelijk een echte naam gekregen. We zijn helemaal klaar voor de komst van Pluk!

8 thoughts on “Ze mag komen!

  1. Pingback: Een naam voor ons kind | Kungslilja

Geef een reactie

