Be careful what you wish for

Pluk mocht van mij wel komen.

En toen was het kind opeens gefixeerd. Kon ik van het ene op het andere moment veel makkelijker lopen. Op deze manier wil ik nog best een paar weken zwanger zijn!

En toen kreeg de Technicus buikgriep. Werd ‘di.arree’ voor ons geherdefinieerd. Ligt hij zomaar al twee dagen ziek in bed. Is zelfs te moe om te computeren, en dat zegt wat! Dus zag ik mezelf opeens een heel huishouden runnen, in plaats van met een boek op de bank te hangen. En hoop ik dat Pluk nog even blijft zitten. Want op deze manier zou de Technicus niet veel voor me kunnen betekenen tijdens een eventuele bevalling. En hoop ik vooral heel erg dat ik niet ook buikgriep krijg!

5 thoughts on “Be careful what you wish for

  1. Ik heb een heel interessant artikel gelezen over een doorgesneden ui. Die zou bacterien aantrekken en dan zou je niet ziek worden of zelfs beter. DIT is het moment om het te proberen zou ik zeggen. Gewoon een ui doormidden snijden en de helften open leggen bij de zieke en nog op een andere plek in het huis. Als het goed is, wordt de ui zwart. Je mag hem niet meer opeten, want alle bacteriën zitten erin. Ik twijfelde nog of ik het zou delen op Facebook, maar niet gedaan. Nu weet ik niet meer bij wie ik het gelezen heb…… Sterkte met de technicus en met jezelf. Ik heb het hier vreselijk druk, anders kwam ik een paar daagjes helpen. Als je bevallen bent, kom ik in ieder geval, weet alleen nog niet wanneer. Als er een operatie tussenkomt, kom ik niet , maar anders….. Ik ben voor jullie aan het naaien, tenminste voor Pluk.

Geef een reactie

