Hoe is het met Pluk?

Het gaat goed met Pluk, die nog bijna 8 weken moet afbakken. M’n buik groeit, dus het kind waarschijnlijk ook. Het is een veel drukker exemplaar dan Jip was; ik krijg regelmatig flinke schoppen. ’s Avonds als ik net in bed lig, dan begint het speeluurtje. Of twee uurtjes. Best vermoeiend, maar vaak ook gezellig. Verder is er niet zo veel te zeggen. Ik voel me goed, afgezien van bekkeninstabiliteit. Ik ben aan het afronden op m’n werk; nog 1 of 2 weken en dan begint mijn vakantie/verlof.

Nee, we weten niet of het een jongen of meisje is. Bij de 20 weken echo lag ie met de benen over elkaar en de navelstreng er tussendoor. Niets te zien dus. In Zweden krijg je onder normale omstandigheden alleen een 20 weken echo. Zelf nog een echo ‘nemen’ om te zien wat het is, vinden we zonde van het geld. Dus tenzij er een medische aanleiding komt voor nog een echo (ik hoop het niet), blijft het voorlopig een verrassing. :-)

3 thoughts on “Hoe is het met Pluk?

  1. Fijn om te lezen dat alles goed gaat. En over een week of wat verrast worden lijkt mij alleen maar erg leuk! Succes met de afronding op je werk, en daarna lekker van je verlof genieten!

Geef een reactie

